ben a4tech usb webcam ı anlatacağım. aslında pek anlatacak bir şey de yok. kamerayı usb porta takıp makinemi çalıştırdım.
sonrasında pardus un kamerayı tanıyıp tanımadığına baktım.
----------------------------
tutu@tutu ~ $ su
Parola:
tutu tutu # lsusb
Bus 005 Device 001: ID 0000:0000
Bus 005 Device 002: ID 0ac8:303b Z-Star Microelectronics Corp. ZC0303 WebCam
Bus 004 Device 002: ID 0db0:1967 Micro Star International Bluetooth Dongle
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
--------------------------------
evet z-star olarak tanımış.
kontrol için birde
--------------------------------
tutu tutu # test-webcam
--------------------------------
dedim ve ekrana görüntüm geldi. amsn ve kopete de iki ayrı kullanıcı ile oturum açıp denedim. görüntü alıp gönderebiliyorum.
webcam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
webcam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
09 Nisan 2007
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

