için;
/usr/kde/3.5/share/config/kdm/kdmrc dosyasını düzenleyip,
AllowRootLogin=false parametresini AllowRootLogin=true yaparak açın.
girişte kullanıcı adınız olarak root yazın ve şifrenizi girin. pek tavsiye edilmediğini okumuştum bi - iki yerde. ben çok gerekmedikçe kullanmıyorum.
root etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
root etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
23 Nisan 2007
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

