kaldır etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kaldır etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

09 Haziran 2007

başlangıçtaki nvidia logosunu kaldırmak

konsolu açın (terminal programı)
sırasıyla
su (root şifresini i girin)
kök dizine düşün (kullanıcı_adı / #)
kwrite /etc/X11/xorg.conf (X büyük olacak)

xorg.conf dosyası içinde bulunan
...
Section "Device"
Identifier "DisplayController0"
Driver "nvidia"
...

bölümünün altına

Option "NoLogo"


satırını ekleyin. kaydedin. bundan sonra açılışta nvidia logosunu görmeyeceksiniz.

kaynak:........ http://www.pardusdepo.org