Konsolu(Terminal Programı) nı açarak
"kdesu kcmshell kdm"
komutunu verdikten sonra açılan pencerede yönetici (root) sifresini giriyoruz.
Yapılandır - KDE Yapılandırma Modülü açılacaktır. Açılan pencerede Erişilebilirlik sekmesine tıklıyoruz. Sol tarafta bulunan Otomatik girişi etkinleştir kutucuğunu işaretleyip hemen altında bulunan kutudan bir kullanıcı seçiyoruz. Uygula ve Tamam düğmelerine sırayla tıklayarak pencereyi kapatıyoruz.
kaynak:...... http://www.pardusdepo.org
giriş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
giriş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
09 Haziran 2007
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

